loading...

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

بازدید : 4
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 10:51

پیش از اینکه به سراغ یکسری وب سایت فروشگاهی چیره برویم و خصوصیت‌ها و تجهیزات آن را در وبسایت خویش اسکن کنیم، می بایست بدین تامل کنیم، که در اصل چه راهکاری بایستی داشته باشیم تا پیروز شویم. هر وب سایت فروشگاهی، مارک مخصوص و تجهیزات مرتبط با خویش را دارااست. هرچند که بعضی تجهیزات و خصوصیت‌ها، طراحی سایت در مشهد در اکثر تارنما‌ها ساختاری یکسان دارا هستند، ولی بعضا دیگر، می بایست به طور سفارشی پیاده سازی شوند. بدون اینکه چه ساختار و امکاناتی برای وبسایت خویش در لحاظ گرفته‌اید، معیارها و خصوصیت‌هایی وجود دارا‌هستند، که برای تشکیل داد یک تارنما فروشگاهی برنده، ضروری می‌باشند.

در‌پی به 13 خصوصیت اصلی اشاره خوا هیم کرد، که مجموع وبسایت‌های فروشگاهی پیروز را مشمول می گردند. به کار گیری سهل و آسان وجود یک پیاده سازی معمولی و غیر غامض، یک خصوصیت اساسی، از نظر اکثر یوزرها میباشد. 76 درصد از یوزرها وب ترجیح میدهند، سایتی را بازدید نمایند، که به راحتی بتوانند از تجهیزات آن به کارگیری نمایند.

برای به وجود آوردن یک وب سایت با این خصوصیت‌، بایستی سه آیتم اصلی را در ساخت سایت، در لحاظ گرفت: ساخت‌و‌ساز تیم‌های متفاوت برای خرید متاع افزودن فیلترهای معمولی و توسعه یافته‌ی کاوش گنجاندن قابلیت و امکان مقایسه‌ی تولید ها ضمن این‌ها، قابلیت درج عیب گیری و پژوهش مشتریان، قابلیت کامنت‌گذاری و درج سیاست‌های مرتبط با خرید و برگشت فرآورده، می تواند نقشی موءثر در فروش سریع خیس و سهل و آسان خیس تولیدها داشته باشد.

سرعت وبسایت
سرعت وبسایت، یک خصوصیت اصلی برای نگه داشتن مشتری در کاغذ و فروش فرآورده میباشد. در حالتی‌که بخواهیم این قضیه را ظریف‌خیس تحقیق کنیم، بایستی بگوییم که فروشندگان اینترنتی فقط تعدادی ثانیه برای جلب دقت مشتری مهلت دارند.

50 درصد خریداران سراسر جهان، سرعت ذیل بارگذاری تارنما را تحت عنوان برهان مهم، برای انصراف از خرید، در لحاظ می گیرند.

تارنما سازگار با گوشی
یک خصوصیت اصلی که قادر است، به کارگیری از تارنما را آسوده نماید، باصرفه‌سازی ورژن‌ی گوشی میباشد. در شرایطی که همچنان فکر‌میکنید، که با صرفه‌سازی ورژن‌ی تلفن همراه، اهمیتی ندارد، بایستی بیان‌کنم که مشقت بار در نادرست میباشید. اکثر اشخاص در 50 درصد از موردها، از گوشی به مکان کامپیوتر به کارگیری می‌نمایند.

از نگاه گوگل، وب سایت‌هایی که ورژن‌ی گوشی آنها با صرفه‌سازی نشده‌اند، نمره‌ی منفی خواهد گرفت. همینطور تجارب‌ی کاربری عالی در تلفن همراه، یکی‌از مهمترین موردها برای ارتقاء مرتبه‌ی تارنما در گوگل میباشد. بدین ترتیب با ایجاد کرد ورژن‌ی سازگار با تلفن همراه، می‌قدرت تجارب‌ی کاربری را نیز ارتقاء اعطا کرد.

گزینه‌های مرتبط
برای یک مالک استحصال وکار، فروش تولیدات و بدست آوردن پول، در مقایسه با دیگر مورد ها در حق تقدم قراردارد. چون صرفا با بدست آوردن پول قادر است، تجارت خویش را زنده نگه داراست. به همین استدلال، ساختار وب سایت بایستی طوری پیاده سازی گردد که ضمن فرآورده متبوع مشتری، گزینه‌های مرتبط نیز در دسترس باشند. مثلا، هنگامی یک مشتری، یک لپ تاپ خریده میباشد، بخشی از برگه بایستی مورد‌های مرتبط، نظیر اسباب جانبی لپ تاپ را به وی نشانه دهد. رعایت این گزینه، واحد سنجش فروش و نهایتا معیار درآمد را ارتقا میدهد.

روش‌های متعدد پرداخت
با اعتنا به محل و نوع کالاهایی که کمپانی شما به فروش می رساند، طریق‌های مختلفی برای پرداخت پول بایستی در لحاظ گرفته گردد. برخی مشتریان، درگاه‌های پرداخت خاصی را ترجیح می دهند. همینطور برخی کشورها کل شیوه‌های پرداخت را حفاظت نمیکنند. به این ترتیب در صورتیکه می‎خواهید طیف وسیعی از مشتریان را حفاظت فرمایید، بایستی درگاه‌های مختلفی برای تراکنش‌های مالی، در حیث بگیرید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 10:45

زمانی کلام از کیفیت پیاده سازی یک دکمه فراخوان تاثیرگذار به فی مابین می آید، مراد ما یادگرفتن طرز پیاده سازی دکمه با قابل انعطاف‌افزاری مثل فتوشاپ وجود ندارد. مقصود اینجا این میباشد که اصول اصلی در پیاده سازی یک دکمه CTA را تفصیل دهیم و پیاده سازی آن را به شما واگذار کنیم، تا با استعمال از این توضیحات دکمه مد نظرتان را با پاره ای بازنویسی ساخت و ساز فرمائید. طراحی سایت در مشهد پیش از پیاده سازی یک کال تو اکشن CTA بایستی غرض آن معین باشد. یعنی ما بایستی بدانیم میخواهیم استفاده کننده را به چه کاری دعوت کنیم. آیا غرض ما خرید مخاطب میباشد؟ آیا غرض اکران یک کلیپ برای مخاطب میباشد و یا این که غرض نام نویسی استفاده کننده برای اخذ پست الکترونیک‌های تبلیغاتی میباشد. بعداز انتخاب مقصود برای دکمه CTA وهله به پیاده سازی آن می رسد.

چه گونه برای فروش مال یک CTA تاثیرگذار پیاده سازی کنیم؟
در حالتی‌که محصولی که عرضه می کنید ورژن بدون‌پول و مبلغی دارااست و شما مایل می باشید که مشتریان از ورژن مبلغی هم به کارگیری نمایند. بایستی برای مشتری توضیح دهید که‌این ورژن مبلغی برای آنان چه مزایایی داراست. امروزه با توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده، اکثر وقت ها قابل انعطاف‌افزارهای جان دار از ورژن مجانی و مبلغی به کار گیری می‌نمایند. مسلما شما هم می دانید که قابل انعطاف افزاری مانند اندروید استودیو با امداد ورژن بدون‌پول جاوا مندرج میباشد. براین اساس سیاست برخی کمپانی‌ها این میباشد که ورژن بدون پول بسیار باکیفیت و با قابلیت و امکان دستکاری ارائه بدهند. پیش از پیاده سازی یک CTA برای فروش این مسائل را آنالیز فرمائید. از جمله در صورتی قرار میباشد که در آجل مال شما در اپلیکیشن‌ای بسیار پیروز تجاری استعمال شود، نرم افزار شما چیست. در نرم‌افزار‌نویسی هر نرم‌افزار‌ای یک لایسنس داراست، که به کاربر اعلام می‌نماید ذیل چه قوانینی قادر است از اپ به کارگیری نماید. هنگام پیاده سازی CTA مورد نیاز وجود ندارد مجموع لایسنس را به مشتریان نماد دهید اما برای آنان قابلیت و امکان دسترسی به آن را آماده فرمائید.

پیاده سازی یک کال تو اکشن CTA غول پیکر برای خرید

تارنما‌ها و منابع متعددی توصیه کرده‌اند که از یک دکمه غول پیکر برای خرید به کارگیری فرمائید. واقعیت این میباشد که مخاطب معمولاً در ادامه المان‌های آشنا میگردد. برای مثالً یک دکمه خرد با عکس سبد خرید خیلی ریلکس‌خیس از یک دکمه تبارک با گرافیک تخت مشتری را جذب می‌نماید. استفاده کننده آماتور ممکن میباشد حتی متوجه قابلیت و امکان کلیک شدن دکمه غول پیکر نشود. ولی این زمینه تماما متعلق به گرافیک و پیاده سازی ظاهری دکمه و در کدنویسی نیز میباشد. چنانچه قصد پیاده سازی یک دکمه غول پیکر را دارید؛ مطمئن گردید که یوزرها وبسایت با اینگونه دکمه‌هایی عکس العمل داشته‌اند و همینطور مطمئن گردید که گرافیک دکمه تماماً به استفاده کننده امکان کلیک شدن را القاء نماید.

رنگ در یک کال تو اکشن CTA تاثیرگذار
مسلما شما هم با دکمه‌های فراخوان خاکستری رنگ مواجه گردیده‌اید و از خویش پرسیده‌اید چرا رنگ خنثی را برای دکمه فراخوانی گزینش کرده‌اند؟ ادله تعیین رنگ خاکستری برای دکمه فراخوانی قابلیت و امکان چشم شدن آن در هر دو رنگ سپید و مشکی میباشد. البته این استدلال ابدا برای استعمال از رنگ خاکستری در پیاده سازی دکمه فراخوانی قانع‌کننده وجود ندارد. مگر اینکه در محل قرارگیری دکمه ما تلاقی رنگ‌های پر‌نور و تیره را در بگراند داشته باشیم. که وقوع اینگونه حالتی بسیار معدود میباشد. چون که معمولا تلاقی رنگ‌ها در اینترنت فی مابین دو نصیب گوناگون یک وبسایت صورت میدهد و بندرت پیش می آید که بخواهیم دکمه فراخوان فی مابین دو نصیب وب سایت قرار داشته باشد. مسلما در بیشتر مواقع دکمه فراخوان در یک بخش وب سایت قراردارد. براین اساس برای گزینش رنگ دکمه فراخوان به‌این نکات اعتنا فرمایید.

هم‌خوانی با رنگ بگراند: این هم‌خوانی قادر است بصورت رنگ کامل کننده یا این که رنگ شبیه باشد.
در تعیین متن CTA از رنگ متنی متناسب با رنگ دکمه به کارگیری فرمائید: معمولا رنگ‌های کامل کننده برای رنگ نوشته و رنگ دور‌نما دکمه بسیار سود زیبایی در بر خواهند داشت.
اندازه دکمه CTA را طوری پیاده سازی فرمایید که برای استفاده کننده آشنا و قابل شعور باشد.
از گرافیک‌های آشنا برای دکمه و لینک و پیوند به کارگیری فرمایید.
اندازه CTA را برای گوشی و موبایل بصورت padding‌دار پیاده سازی فرمایید تا با انگشت بتوان آن را کلیک کرد.
از قرار دادن ذیل منو هاوردار در دکمه فراخوان بپرهیزید. چون پایین منوها در تلفن همراه قابل به کارگیری نیستند.
نوع فونت متن را بصورت خوانا گزینش نمائید.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:14

با دقت به توضیحاتی که تا این بخش ارائه کردیم، فعلا به نیکی می دانید که مزایای لیزی بار گذاری چیست و اینکه با منفعت‌گیری از این قابلیت و امکان می‌اقتدار بار گذاری بعضی از ارکان صفحه های اینترنت‌تارنما را به تأخیر انداخت تا سرعت لودینگ نخستین بیشتر گردد و استفاده کننده هر چه سریع‌خیس جواب خویش را اخذ نماید. پس می‌اقتدار ذکر کرد طراحی سایت در مشهد لود تنبل باعث ارتقاء سرعت بار گذاری کاغذ، بهبود تجربیات کاربری و کاهش بانس ریت (نرخ پریدن) می‌گردد. از سوی دیگر کل این مفاد جزو فاکتورهای گوگل برای نظارت امتیاز سئوی اینترنت‌تارنما‌ها میباشند و هرچه اینترنت‌وب سایت شما از این حیث شرایط بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای ارتقای مرتبه و حصول رنک بلندتر خواهد داشت.

شیوه فعال‌ سازی لیزی بار گذاری در وردپرس
برای راه‌اندازی لیزی بار گذاری در وردپرس میتوانید از پلاگین‌های مختلفی استعمال فرمایید که در پی به معرفی سه سبک از شایسته ترین‌ها خوا هیم پرداخت.

پلاگین WP-Rocket
یکی‌از پرکاربردترین پلاگین‌های جان دار در سطح اینترنت برای فعال‌ساز‌ی قابلیت و امکان لیزی بارگذاری در اینترنت‌وبسایت میباشد و شما میتوانید برای بعد از نصب آن با مراجعه به قسمت Settings، روی مورد Media کلیک فرمایید و به نصیب LazyLoad بروید تا درصورت فعال‌نبودن این قابلیت و امکان، آن را راه‌اندازی فرمایید.

پلاگین Optimole
به‌تیتر دومی پلاگین پر کاربرد برای امکان لیزی بار گذاری، بیش تر از ۵ هزار بازدید در ماه دارااست و شما می توانید با تهیه و تنظیم ورژن پریمیوم آن، نسبت به فعال سازی امکان لیزی بارگذاری مبادرت فرمایید. برای این فعالیت، بعد از نصب پلاگین، بایستی روند تصویب‌اسم (Create & connect your account) را طی فرمائید تا به یک کلید API برسید. بعد به نصیب Settings بروید و درصورت فعال‌نبودن مورد «Scale images and & Lazy load» نسبت به فعال سازی آن مبادرت نمائید.

اکنون بایستی به قسمت Advanced» Lazyload بروید تا طریق ایفا مراحل بارگذاری تنبل در صفحه های اینترنت‌وبسایت خویش را فردی‌سازی نمائید. به عنوان مثال میتوانید جهت اجرا‌نشدن لیزی بارگذاری بر محتوای بالای برگه، مورد «Exclude first number of images from lazyload» را گزینش فرمائید. همینطور برای اینکه کل محتوای وب سایت از قابلیت و امکان لیزی بارگذاری بهره مند گردد، بایستی مقدار آیتم نام برده را روی 0 تهیه و تنظیم فرمائید. علاوه‌بر این مورد ها، پیکربندی دیگری هم در ورقه مربوطه وجود دارااست که شما می توانید مبتنی بر نیاز و صلاحدید خویش، هریک از آن‌ها را برای ارتقاء سرعت بار گذاری صفحه های و بهبود تجارب کاربری مورداستفاده قرار دهید.

پلاگین a3 Lazy Load
در غایت بایستی بگوییم که پلاگین a3 Lazy Load هم به‌تیتر افزونه‌های پرطرفدار برای امکان لیزی بارگذاری، در ابتدا جدول جای‌دارد و تا به امروز بیش تر از 200 هزار نصب فعال داشته میباشد. شما میتوانید با به کار گیری از آن، مانند دو پلاگین گذشته، به راحتی قابلیت و امکان لود تنبل را برای صفحه های اینترنت‌وبسایت خویش فعال فرمائید تا وسعت تصاویر جانور در صفحه ها کاهش یابد و با مکث در بارگذاری بعضا اِلمان‌ها سرعت اینترنت‌تارنما حین لود اول، بیشتر گردد.

بازدید : 8
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 10:49

هنگامی مشخص و معلوم کردید که کدام نوع فونت برای وبسایت شما مطلوب میباشد، فرصت آن می‌رسد که از در میان فونت های مطلوب کاندید، طراحی سایت در مشهد یکی از را تعیین نمایید. اگرچه ممکن میباشد عمل بی آلایش ای به حیث رسد، ولی هنگام تعیین فونت مطلوب برای وبسایت خویش می بایست مفاد متعددی را در حیث بگیرید. در اینجا تعدادی نکته وجود دارااست که بایستی هنگام گزینش فونت مطلوب برای سایت خویش در حیث داشته باشید:

چه ارتباطی فونت با اسم تجاری شما دارااست؟
خوانایی فونت چه ترازو میباشد؟
فونت در مقیاس های خرد و تبارک چقدر خوانا میباشد؟
آیا فونت برای محتوای شما مطلوب میباشد؟
بعد از ارائه جواب بدین سؤالات، قوی خواهید بود فونت مطلوب را برای تارنما خویش گزینش فرمائید. این به شما یاری می نماید تا یک وبسایت جالب خیس و دیدنی تری را ساخت نمایید و در عین حالا تجربیات کاربری تارنما خویش را نیز بهبود داد.

چه‌گونه تایپوگرافی میتواند روی خلق مخاطب تاثیرگذار باشد
زمانی حرف از این میشود که چه فونت هایی خلق و خوی یوزرها را هدایت می نمایند، به عبارتی شرایطی که برای تعیین فونت مطلوب در چاپ به کارگیری می‌گردد، برای استعمال در سایت ها نیز اجرا می‌شود. این یک مورد اثبات شد‌ه‌است که عنوان ها با فونت‌های تعالی‌، برای خوا‌نندگان متقاعدکننده‌خیس و دیدنی‌خیس می‌باشند، در حالی که فونت‌های خرد‌خیس، هنگام ساخت‌و‌ساز رابطه با یوزرها، مؤثرتر میباشند.

زمانی وهله به گزینش فونت‌هایی می رسد که خوی مخاطب خاص را بتواند هدایت نماید، مفاد تحت، چیزهایی می‌باشند که می بایست در حیث داشته باشید:

اثبات شد‌ه‌است که فونت های کشور ایران سنس و وزیر برای محتوای زمانبر موثرتر می باشند.

فونت های یکان برای وب سایت هایی با محتوای کوتاه یا این که امروزی، خوب شغل می نمایند ولی برای محتواهای وقت گیر مطلوب نیستند.

از فونت‌های سیستمی نظیر Tahoma و بدتر از آن، Arial اصلا به کارگیری نکنید به دلیل آن که سبب می‌شوند محتوای شما تماما به وسیله یوزرها خوانده نشود.

از فونت های کومیک یا این که نستعلیق فقط در جاهایی که مطلوب میباشند استعمال نمایید. استعمال از این فونت ها برای محتوای زمانبر، سبب ساز ساخت و ساز شم شل نبودن در یوزرها، و یا این که شم تمسخر شدن در یوزرها می‌گردد.
سود گیری
ظواهر و حس سایت شما می‌تواند به شما یاری دهد تا از فی مابین رقبا، پررنگ خیس گردید و یوزرها خویش را به سمت صف های خرید بفرستید. تحت عنوان نصیب مهمی از برندسازی بصری، فونت ها نقش مهمی در امداد به بازدیدکنندگان شما در امر با مارک شما دارا هستند. برای ساختن یک رابط کاربری کاربرپسند، گزینش فونتی که حروف آن، به راحتی قابل قرائت باشد، بسیار اصلی میباشد.

این مورد، برای دستگاه های گوشی حیاتی میباشد چون صفحه ها اکران خرد، تلاوت مطالب را دشوارتر می نمایند. ادراک بازدیدکنندگان شما از مارک شما به شدت ذیل اثر حروفی که به کار گیری می‌کنید خواهد بود. به همین استدلال اصلی میباشد که فونت هایی را گزینش فرمایید که مدل سایت شمارا کامل شدن نمایند و در عین درحال حاضر دقت بازدیدکنندگان را نیز به خویش جلب نمایند.

بازدید : 4
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 10:40

پس هر ورقه‌ی محصولی که بخواهد فروش ساخت و ساز نماید، به طبع بایستی از نظرها مشتریان راضی در آن مصرف شود. طراحی سایت در مشهد همانگونه که در بخشی از نوشته‌علمی اجزای کلیدی تبلیغ نویسی حرفه‌ای هم گفتیم ایده ها میتوانند بصورت متنی، صوتی یا این که ویدیویی باشند. برای گردآوری نظرها مشتریان و به کارگیری در دیزاین فرآورده وب سایت می توانید سیستم‌های خود کار را روی وبسایت پیاده نمایید. براین اساس که یک هفته بعداز خرید جنس به مشتری نشانی اینترنتی بفرستد و از آن ها بخواهد لحاظ خویش را راجع‌به آن کالا بگویند. حتی می توانید هدایایی را برای اشخاصی که حیث خویش را تصویب می‌نمایند هم مثل کلوپ مشتریان در حیث بگیرید.

۷. جواب سوال های متداول
به طبع قسمت جواب به سوالت متداول که در مورد با طریق خرید و … میباشد داشته باشید. اکثر خریدها در کشور ایران از ساعت ۱۰ شب تا ۱ آخر شب رخداد می‌ افتد. یعنی ساعت‌هایی که احتمال جواب گویی و حفاظت یه خرده وجود داراست. پس شما بایستی در وب سایت خویش برای ابهامات پاسخی قرار دهید.

مهم ترین سوال ها متداول درباره شیوه پرداخت، تحویل و تضمین جنس میباشد.

در حیث داشته باشید که در حالتی‌که تنها به یکی این ابهامات جواب داده نشود، مشتری از خرید پشیمان می شود. پس مدام کارایی فرمائید شیت متاع را طوری پیاده سازی فرمائید که خویشِ تارنما، یک فروشنده ماهر باشد و بازدید کننده را تا نقطه پايانِ خرید به راحتی پیش پیروزشود.

از کجا بدانیم سوال ها متداول چه میباشند؟
چنانچه شما استخراج و کاری دارید، احتمالا هر روز اشخاصی با شما تماس میگیرند و سوالاتی می پرسند. یا این که پایین تولید ها کامنت نهاده و پرسش می پرسند. کل این سوال ها را یادداشت نمایید و آن‌هایی که دو یا این که سه توشه تکرار گردیده‌اند را در قسمت جواب سوال ها متداول ورقه کالا قرار بدهید.

مهم‌ترین نکته در تایپ کردن سوالهای متداول کاغذ جنس
برای تلاوت سوالهای متداول، مشتری را به ورقه دیگری لینک و پیوند ندهید و هر آنچه نیاز میباشد را در به عبارتی یک کاغذ فرآورده بگنجانید. زیرا در‌صورتی‌که بازدید کننده از کاغذ متاع بیرون شد ممکن میباشد دیگر به آن شیت برنگردد.

همینطور نگهداری تمرکز بازدید کننده در ورقه جنس بسیار اصلی میباشد. پس آحاد داده ها ما یحتاج را در به عبارتی برگه بنویسید تا بازدید کننده هرچیزی را موردنیاز داراست ببیند و آن گاه تصمیم گرفته و از شما خرید نماید.

بازدید : 4
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 10:41

اکنون که به تحقیق پروتکل http در مسئله تفاوت در بین http و https پرداختیم، دفعه به نظارت بدون نقص https میرسد. پروتکل https نیز اسم خویش را از مخفف کردن عبارت hypertext transfer protocol secure اخذ نموده است. همان گونه که می اقتدار روئت کرد، در نصیب انتهایی این عبارت به واژه و کلمه secure بر می‌خوریم. این طراحی سایت در مشهد واژه علامت دهنده سیستم امنیتی خاصی میباشد که فقط در سیستم https می اقتدار آن را رویت کرد.

پروتکل ذکر شده نیز مانند پروتکل http میتواند طیف وسیعی از اطلاعات به عنوان مثال صوت، تصویر، فیلم و ... را به راحتی و با سرعت بالایی جابجایی دهد. براین اساس، یوزرها در این باره با محدودیت خاصی روبه رو نخواهند بود. به مراد نظارت بیشتر می بایست اعلام کرد که پروتکل https به عبارتی پروتکل http به حساب می آید، ولی یک لایه امنیتی نیز به آن افزوده گردیده‌است.
این لایه امنیتی همه ضعف های مرتبط با پروتکل http را کاملا از در میان می‌برد. در واقع با به کار بستن از این پروتکل، داده ها اصلی شما همچون پسوردها و یا این که وبسایت هایی که از آنها بازدید نموده اید، در قسمت session ارائه دهنده وب ذخیره نمی‌شود. به طور طبیعیً این مسئله نیز باعث به عدم دسترسی تبهکاران اینترنتی و هکرها به داده ها فردی شما می‌شود. این مورد یک آیتم مهم در قضیه آشنایی تفاوت http و https به حساب می آید که می بایست به آن دقت کرد.

جذاب میباشد بدانید که هنگام استعمال از این پروتکل، شاهد قرارگیری یک آرم قفل یا این که lock در قسمت address bar مرورگر خویش خواهید بود. این نشان قفل نیز نشانگر تفاوت اساسی امنیت پروتکل https نسبت به پروتکل http به حساب آورده می شود و یاری می نماید تا یوزرها از بابت امنیت کلی رابطه خویش با سرور وب سایت مدنظرشان اعتقاد خیال و خاطر جامعی داشته باشند.

بایستی به سراغ کدام آیتم برویم؟ http یا این که https
درحال حاضر که با تفاوت http و https آشنا گردیده اید شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که عالی میباشد به سراغ کدام یک از این پروتکل ها برویم؟ با اعتنا به مفاد نقل شده به طور کاملً بدیهی به لحاظ میرسد که پروتکل https مورد بهتری از دربین این دو آیتم به حساب می آید. امنیت بالای پروتکل نام برده موجب گردیده‌است تا در وب سایت های مهمی همانند تارنما های فروشگاهی، تارنما های دولتی، وبسایت های خدماتی و بانکی نیز از این پروتکل سود کرده خواهد شد.

بازدید : 8
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 10:39

هدر تارنما اثر مثبتی را بر روی ایده ها اشخاص می‌گذارد. هدر جزو تیم هایی میباشد که برای جالب خیس شدن مجال متعددی طراحی سایت در مشهد را نیاز داراست تا در غایت یک هدر خوشگل برای وبسایت به وجود بیاید. صرفا با جستجوی بی آلایش می‌توانید با هزاران هدر خوشگل برای تارنما رو به رو گردید و ایده های جالبی را بگیرید. بنابر گفته ی گوگل بازدید کننده هنگامی که وارد طراحی وب سایت می‌گردد تنها در دو ثانیه اولیه تصمیم می‌گیرد که وبسایت متبوع اثرگذار بوده و شخص را به نیازشان میرساند یا این که خیر پس همت نمایید هدری را پیاده سازی نمائید تا این حس را به اشخاص بدهید.

سایز هدر وبسایت
ممکن میباشد سوالی برای شما پیش بیاید که به هیچ وجه سایز هدر وبسایت چقدر میباشد؟ سایز هدر وبسایت استاندارد با اعتنا به مانیتورهای اینک 960 پیکسل در حیث گرفته می گردد که طول هدر مربوطه بستگی به پوسته متبوع داراست که مطابق آن متغیر است که میتواند از 75 به بالا باشد.

فوتر قشنگ برای وب سایت
فوتر هم مانند هدر از عنایت بالایی منتفع میباشد. اعتنا فرمایید که فوتر خوشگل برای وبسایت نیازمند رعایت مواقعی میباشد که به جذب یوزرها بیانجامد. برای پیاده سازی فوتر قشنگ برای وب سایت هم می بایست از طراحان حرفه‌ای یاری بگیرید. از پیاده سازی کردن به هم ریخته دوری کنید و از فوتر بی آلایش برای وبسایت خویش به کارگیری نمائید.

سوالهای مربوط به هدر تارنما:
به کارگیری از چه رنگ هایی برای هدر تارنما مطلوب میباشد؟
به کارگیری از رنگ های کامل کننده برای دور نما هدر وبسایت بسیار مورد ی قابل قبولی است. دقت فرمایید که در گزینش رنگ ها و فونت ها رنگی که دیده را اذیت نماید ابدا در هدر وب سایت خویش به عمل نبرید.

هدر وبسایت چه تاثیری بر روی یوزرها دارا هستند؟
جذاب میباشد بدانید که سازه بر گفته‌ی گوگل استفاده کننده بعد از ورود به وبسایت در پهنا 2 ثانیه تصمیم میگیرند که در وب سایت به یاد ماندنی شوند و یا این که آن را رخنه‌ نمایند پس اعتنا فرمائید که بر روی پیاده سازی هدر خودبسیار دقت نمایید.

تفاوت هدر با فوتر در چه میباشد؟
هدر در بالای برگه از تارنما قراردارد و اطلاعاتی که موردنیاز میباشد یوزرها آن را ببینند قرار داده می‌شود ولی فوتر در واپسین نصیب از شیت وبسایت جای دارد و داده ها نسبتاً ضروری را در باطن آن قرار میدهند.

بازدید : 4
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 10:44

ضمن کل نکات اورده شده در ابتدا بعضا نکات میباشند که مایحتاج میباشد در ساخت وب سایت فروشگاهی بیشتر به آن‌ها اعتنا خواهد شد به‌دنبال به رسیدگی نکات اساسی در طراحی وب فروشگاهی میپردازیم : ۱- شیوه های پرداخت ایمن و مطمئن طراحی سایت در مشهد به کار گیری از درگاه های پرداختی که برای عامه مردم شناخته گردیده نباشد احتمال خرید از تارنما شمارا کاهش میدهد. خوب میباشد دراین باره از درگاه‌های مطمئن و مطلوب به کارگیری فرمایید خریدن قابلیت و امکان به کار گیری از طریق های متعدد پرداخت نیز بسیار لبریز التفات می باشد. می‌توانید در کنار استعمال از درگاه پرداخت از آیتم کارت به کارت آنلاین نیز به کار گیری فرمائید.

۲- ریلکس بودن خرید
یکی از دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در طراحی وب فروشگاهی می بایست به آن اعتنا کنید راحتی استفاده کننده برای خرید هست بسیار اصلی میباشد که دکمه‌های خرید رنگ مطلوب و فونت قابل قبولی داشته باشند. تا استفاده کننده به راحتی بتواند با آن رابطه برقرار نماید. شیوه قرار گیری دکمه اضافه کردن به سبد خرید و همینطور تولید ها متغییر را در ورژن تلفن همراه به خیر و خوبی محاسبه نمائید تا تمامی چیز برای مخاطب شل و در دسترس باشد.

نکات ظاهری در طراحی وب سایت نکات اصلی در ساخت وب سایت را با مواقعی که مرتبط با ظواهر میباشند، آغاز می کنیم. ظواهر اینترنت‌وبسایت، به عبارتی چیزی میباشد که یوزرها در او‌لین تعامل با آن مواجه می شوند؛ پس رعایت نکات ظاهری در ساخت وب سایت، بسیار مداقه داراست.

این نکات ظاهری عبارتند از:

– تصاویر
۱. چگونگی تصویر: او‌لین گزینه از نکات ساخت وب سایت، چگونگی تصاویر آیتم استعمال در آنها میباشد. شما می بایست از تصاویری با کیفیت عالی به کار گیری فرمایید. تصاویری که چگونگی قابل قبولی دارا‌هستند، جذابیت و رشته بودن اینترنت‌وب سایت شما‌را ارتقا می دهند.

۲. اندازه تصویر: اندازه تصاویر را باصرفه نمایید تا با‌گاز لود صفحه های یاری دهد. تصاویر بسیار گران قدر ممکن میباشد منجر کاهش سرعت بار گذاری ورقه شوند و تجارب کاربری را ذیل اثر قرار دهند. همینطور، متناسب بودن اندازه تصویر با طرح اینترنت‌وبسایت‌تان را در لحاظ بگیرید.

۳. فرمت تصویر: برای تصاویر، فرمت‌هایی مانند webpe و PNG را در حیث بگیرید. دربین نکات اساسی ساخت سایت، می بایست به‌این اشاره کنیم که فرمت webpe برای تصاویر با رنگ‌های مختلف و عمدتا فتوگرافیک مطلوب میباشد؛ درحالی‌که PNG برای تصاویری کاربرد داراست که می بایست در آنها بیشترین حد از شفافیت و داده ها رنگی وجود داشته باشد. راهکارهای تغییر تحول فرمت عکس را در نوشته‌ی علمی ی دیگری از کشور‌ایران هاست توضیح داده ایم که میتوانید برای داده ها بیشتر آن را پژوهش فرمائید.

بازدید : 9
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 10:50

پیاده سازی و طریق دکورا سیون موادتشکیل دهنده وب سایت تک ورقه ای از مداقه بالایی شامل است و به مراد بازدهی بالا بایستی با رعایت بعضا استانداردها و نکات اساسی ساخته خواهد شد. از این رو در هنگام طراحی وب یک کاغذ ای مسلما موارد ذیل را در لحاظ داشته باشید: طراحی سایت در مشهد پیاده سازی بی آلایش و مینیمال پیاده سازی بی آلایش یکی مهم ترین اصول ساخت سایت یک برگه ای میباشد که به شما یاری می‌نماید پیام اساسی خویش را به طور بدون واسطه و فارغ از هیچگونه ابهامی به بازدیدکنندگان جابجایی دهید. هنگامی که یوزرها از وبسایت شما بازدید می‌نمایند می بایست بتوانند به‌سرعت و فارغ از اتلاف وقت، داده ها مورد نیاز خویش را پیدا نمایند. سایت تک شیت ای بایستی در کمال آسانی و دور از هرگونه پچیدگی پیاده سازی خواهد شد. به این ترتیب از بکاربردن موادتشکیل دهنده و داده ها غیرضروری در وب سایت دوری کرده و صرفا دقت خویش را به جابجایی سریع پیام و داده ها به یوزرها معطوف فرمایید.

استعمال از رنگ و فونت مطلوب
رنگ و فونت تارنما تک کاغذ‌ ای نیز نقش حائز اهمیتی را در معیار بازدهی و توفیق آن انجام می‌نمایند و می بایست با تمرکز بالایی گزینش شوند. رنگ‌هایی که برای پیاده سازی مینی تارنما تعیین می کنید بایستی با یکدیگر در تضاد و مغایرت باشند تا بتوانند اعتنا یوزرها را جلب کنند. برای مثال مخلوط دو رنگ سپید و مشکی برای ساخت سایت یک ورقه ای بسیار مطلوب میباشد؛ ولی گزینش یک تصویر مطلوب برای بک گراند تارنما نیز بسیار اساسی میباشد و در واقع او‌لین چیزی میباشد که در طول ورود به سایت دقت استفاده کننده را به خویش جلب می‌نماید. تعیین فونت خوانا نیز از عنایت بالایی شامل است و رابطه مستقیمی با واحد سنجش تاثیرگذاری محتوای شما بر استفاده کننده دارااست. در حالتی‌که یوزرها نتوانند به راحتی محتوای وبسایت شما‌را بخوانند، حتما قوی به فهم و شعور پیام مهم شما نبوده و به احتمال زیاد وبسایت را رخنه‌ می‌نمایند. بدین ترتیب در تعیین رنگ و فونت وبسایت تک برگه ای خویش توجه کافی داشته باشید تا تجربیات کاربری خیر را برای بازدیدکنندگان رقم بزنید.

ساختار وب سایت
ساختار سایت و طرز چینش موادسازنده آن نیز یکی از دیگر از نکات مهمی میباشد که می بایست به آن اعتنا داشته باشید. با تقسیم بندی محتواهای یک تارنما بر طبق معیار عنایت آن ها به یوزرها امداد میکنید تا به راحتی به داده ها ما یحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند. شایسته ترین طرز ساختار بندی وبسایت تک کاغذ ای این میباشد که مورد و پیام مهم خویش را به طور بولد و گران قدر در بالاترین نصیب تارنما درج نمایید تا مخاطبان در نگاه نخستین بتوانند تشخیص دهند که‌این سایت با چه هدفی پیاده سازی گردیده است. بعد از آن نیز میتوانید محتواهای خویش را مطابق جايگاه مداقه آنان یکی‌از بعداز دیگری قرار دهید. اطلاعاتی که از عنایت کمتری برخودار می‌باشند می بایست در انتهای وب سایت قرار گیرند.

استعمال از عنصرها بصری
هر وبسایت چه تک کاغذ‌ای و چه تعدادی برگه‌ای ضمن محتوای متنی بی نیاز به عنصرها بصری همانند تصاویر مرتبط، کلیپ و یا این که اسلایدشو نیز احتیاج داراست. به این ترتیب برای آنکه بتوانید مخاطبان را با خویش یار و همدم سازید بایستی بین محتوای متنی خویش از تصاویر دیدنی و مرتبط نیز به کار گیری فرمائید. در حالتی که عنا وین و محتواهای تارنما شما دیدنی و تاثیرگذار باشند ولی از ارکان بصری خاص برای تفکیک آن‌ها به کارگیری نکنید، دقت طیف پهناور‌ای از مخاطبان را از دست خواهید اعطا کرد. به این ترتیب از اثر عنصرها بصری بر ترازو بازدهی وب سایت خویش غافل نشوید.

پیاده سازی دکمه CTA
پیاده سازی دکمه Call To Action یا این که CTA نیز نصیب مهمی از وب سایت تک شیت ای میباشد که یوزرها را ترغیب به ایفا اقدامی همانند خرید، دانلود، نام نویسی و غیره می‌نماید. دکمه CTA در واقع بایستی به طور بی واسطه و بدیهی به یوزرها بگوید که چه کاری می بایست اعمال دهند و یا این که انتظار صاحب و مالک تارنما از آنها چیست. قرار دادن این دکمه در وب سایت تک ورقه ای موجب ارتقاء نرخ تبدیل و معیار شرکت کردن یوزرها با شما شود.

بازدید : 5
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 11:03

Top Navigation این الگوی ناوبری معمولاً در بالای تارنما قرار میگیرد و دسترسی سهل به صفحه های کلیدی را مهیا می نماید. طراحی سایت در مشهد برای وبسایت هایی با تعداد صفحه ها محصور یا این که ساختار ناوبری معمولی به نیکی عمل می نماید. ناوبری جانبی ناوبری جانبی در سمت تارنما، اکثر زمان ها در سمت چپ قراردارد. برای تارنما هایی با ساختار سلسله مراتبی و محتوای کلان مطلوب میباشد و به یوزرها اذن می‌دهد در سطح ها یا این که مجموعه های متعدد جنبش نمایند.
منوی همبرگر
منوی همبرگر یک آرم عده و جور میباشد که با کلیک روی آن به یک سلف سرویس میگردد. معمولاً در دستگاه های گوشی یا این که تارنما هایی با فضای شیت اکران محصور به کار گیری میگردد. این سرمشق قابلیت پیاده سازی پاک و بی نظم را مهیا می نماید و در عین اکنون دسترسی به آیتم های ناوبری مازاد را مهیا می نماید.
مگا منو
مگا منو یک منوی کشویی میباشد که سطح های متعدد پیمایش یا این که طیف وسیعی از صفحه ها یا این که گروه ها را اکران می‌دهد. این یک تجربیات ناوبری جامع‌خیس و بی نیاز‌خیس از نگاه بصری را ارائه می دهد و یافتن محتوا یا این که قسمت‌های خاص در یک اینترنت‌وبسایت را برای یوزرها راحت‌خیس می‌نماید.
بردکرامب
Breadcrumbs جای فعلی استفاده کننده را در سلسله مراتب وبسایت اکران می‌دهد. آنان معمولاً در بالای شیت ظواهر می‌شوند و به یوزرها امداد می نمایند تا مسیر ناوبری خویش را فهم و شعور نمایند. Breadcrumbs به یوزرها این قابلیت را میدهد که در شکل نیاز به راحتی به عقب برگردند یا این که مستقیماً به صفحه های سطح فراتر تکان نمایند.
فوتر
فوتر مشمول پیوندهایی میباشد که در تحت کاغذ اینترنت و اکثر زمان ها در نصیب پاورقی قرار میگیرند. این معمولاً پیوندهای تکمیلی یا این که کمتری را ارائه میدهد، مانند داده ها تماس، سیاست نگهداری حریم سری یا این که وضعیت سرویس ها. پیمایش پاورقی یک آیتم ناوبری مازاد را آماده می نماید و امکان استعمال وبسایت را ارتقاء میدهد.
این الگوهای پیاده سازی ناوبری هدف ها مختلفی را جاری ساختن می‌دهند و می‌توانند برای رفع نیازهای خاص یک تارنما و یوزرها آن مخلوط یا این که سفارشی شوند.
نکاتی برای بهبود ناوبری تارنما
در اینجا تعدادی نکته مازاد برای ساخت‌و‌ساز منوهای ناوبری موءثر وجود دارااست:
حق تقدم بندی صفحه های کلیدی
مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحه ها را در منوی پیمایش اساسی قرار دهید. هدف ها اول وبسایت خویش را در حیث بگیرید و اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که یوزرها می‌توانند به راحتی به آن صفحه ها کلیدی دسترسی داشته باشند.
تعداد اقلام را محصور فرمائید
با محصور کردن تعداد مورد ها، منوی پیمایش خویش را مختصر نگه دارید. آیتم های بیشتراز حد قادر است یوزرها را ذیل تأثیر قرار دهد و کشف کردن آنچه در ادامه آن میباشند را برای آن ها مشقت بار نماید. روی ضروری ترین صفحه های تمرکز نمائید و از منوهای کشویی برای سازماندهی صفحه های ثانویه استعمال نمایید.
از نشان های بصری استعمال فرمایید
از آرم های بصری، مانند نمادها یا این که اشاره گر ها، برای آرم دادن منوهای کشویی یا این که پایین منوها استعمال نمایید. این آیه ها به یوزرها یاری می‌نماید بفهمند که مورد‌های ناوبری مازاد در دسترس میباشند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 1563
  • بازدید کلی : 2196
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی